Ärligt....

Jag måste verkligen göra något nu... ingen!! Jag vet bara inte vad... Jag klarar inte av att äta något det bara snurrar i huvudet att, nej, fel, socker, kolhydrater, fett, dålig, för mycket, för lite, fan jag har tappat greppet!! Socker suget har ökat markant igen efter jag slutade med LCHF och jag önskar jag hade motivation att börja igen. NU! Fan jag blir inte klok alls på detta att något kan sätta sig på hjärnan så mycket som vikt och mat. Som en tränings guru (eller normal människa) skulle säga: - Det är väll bara att äta lite mindre och inte stoppa i sig fel saker.... Visst kan man undra, hur i helvete svårt ska det vara det är ju bara jag som stoppar i mig!!!! Nu funkar inte träningen heller... och jag är stel som en pinne och huvudet värker på grund av dålig träning och förmodligen stress för att jag inte "sköter mig". Varför sköter man sig inte då? Det är en jävligt bra fråga... Jag mår ju bra när jag gör det.... OK jag är lite patetisk!!!

Men jag borde helt klart börja med LCHF igen då jag faktiskt mådde bra av det även om jag inte tappade något i vikt när jag körde, men jag mådde ju faktiskt bra och jag hade inget sötsug vilket är helt otroligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0