Försöker att vara positiv...

Köpte mig idag ett hantelset. S.E.T vilket jag tror är set som i 2 st men vad fel jag hade... Jaja fel kan ju alla göra det är ju bara att köpa ett SET till. Så jag plockar upp min hantel och sätter på de vikter jag tänkt ha för min träning. Vilket är mellan 4 -5 kg så det fick bli 4,5 kg på hanteln. Första sidan helt ok
men när jag kommer till sista viktlåset då säger det bara stopp!!! WTF vad är problemet?! Då är det fel på gängan!! Varför?! är det alltid något fel på det jag köper!!!!???? Försöker jag att inte tänka i all "The Secret" anda. Men tanken poppar ändå upp som gubben i lådan.... Men vadå jag måste ju ändå tillbaka för att köpa ett set till....suck. Hur kunde den här uppgiften bli så komplicerad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0