Check Check Check Check Check

Så där nu har vi vaknat, ätit frukost, jag har färgat håret och maten packade jag igår :D. Fy 17 vad effektiv jag har varit idag! Frågan är bara -Vad har jag glömt?? Det brukar alltid vara så att när allt funkar så är det något super viktigt jag glömt och så strular det ändå. Visst var frukosten lite kaos artad men vad då, när är den inte haha. Rasmus hällde sin chokladmjölk över hela sig. Då fick jag lite smått panik en sväng för han har vuxit som ett ogräs den senaste tiden så jag var rädd att jag inte hade fler shorts. Som tur hittade vi ett par gamla Blingo shorts så det gick ju vägen det med. :)


Here we come, High Chaparall!!! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0