God Morgon här kommer lite bilder från vårat studiebesök

Bilderna är inte av bästa kvalitet då jag tog dem med min iPhone under guideningen :)
Långbad i 37 gradit vatten. Här kunde de ligga i timmar tills de blivit lugna.
Bältes läggning och handskar ala de som va på uppdrag granskning för någon månad sedan.
Tandläkar verktyg
Tandläkar stol
Sjukhusets kyrka som fortfarande är i bruk en gång varannan vecka
Museet är verkligen värt att åka till. Det fanns otroligt grymma sätt att behandla människor på den tiden. Jag har bara tagit bilder på de mest vanliga sakerna men det finns mer grymma saker och behandlingar de använde sig av. Så ta en tripp dit i sommar vett jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0