Sov gott nu...

Måste ju sova lite så man kommer upp i tid. Nu har jag iallafall köpt inträdes biljetter via nätet. Fick dock lite panik när jag insåg att jag var tvungen att skriva ut dem... Patronen har varit tom ett bra tag. Men av någon underlig anledning så har den nog legat till sig lite så det svarta syndes iallafall och det var i svart som alla nummer som behövdes stod i så det va ju tur. Vi hoppas att de är lite överseende med skrivaren. Alla har ju faktiskt inte en skrivare så det borde faktiskt stå innan så man inte står där utan skrivare och 600 kr betalt vi nätet kvällen innan. Hade väll kanske varit bättre så som bion har där man drar sitt bankkort och får ut biljetterna på plats Jaja det funkade ju för mig. :)
Men nu är det snarka kudde... om jag får plats....
PLUS 2 barn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0