Coaching kurs på nätet...

Idag gjorde jag min första lektion. Målet är bli vän med mig själv. Jag ska leva mitt liv, inte låta livet flyta förbi... Jaja det kanske låter flummigt men kul att försöka. Jag ska sluta vara min egen energitjuv och bli vän med maten och själen haha

Jaja men min första lektion var att göra en prioriteringslista. Varje dag ska jag göra något för mig själv. Till att börja med små steg. Alltså exempelvis äta frukosten på altanen istället för vid datorn... Eller ta en promenad med hunden... Det sägs att man får ro i själen då :D

Det var min första lektion! Vi får se om jag gör min hemläxa :D



Vaför gick jag på detta? Jo för att hälsogurun Sean Croxton är med! Otroligt duktig OCH rolig. Sök på youtube eller gå in på hans hemsida: http://undergroundwellness.com/ Han finns även på facebook! + kursen är gratis :D Gratis gillar vi!!
Här är länken till kursen: http://toomuchonherplate.com/simplestepsthankyou/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0