Då har jag fått ett missat nummer då...

Vilket inte är ett dugg konstigt i och för sig. Men googlade på nummret då jag det inte var reggat på hitta.se. Det här hittade jag:

"Det finns redan en hel hög blogginlägg om telefonnummer: 0188432200 och eftersom de var just blogginläggen som räddade mig ifrån den fällan, vill även jag lägga ut en varning till alla vänner och bekanta som råkat hamna här. Svara inte på samtal ifrån nummret och RING ABSOLUT INTE UPP. De drar automatiskt ca 100kr i minuten ifrån dig och tar din tid genom att prata om spärrservice. De har även ett 08-nummer vad jag förstår så ett tips kan vara att lägga på om någon överhuvudtaget börjar prata om spärrservice med dig på telefon."


ref. http://caroohline.blogspot.com/2009/11/0188432200.html


Dock hur mycket det här stämmer det är ju en annan fråga... Tråkigt dock om det skulle bli så dyrt att svara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0