Igår...

Jag måste erkänna att det inte blev något tränat igår. Kan ju intala mig att det kanske var bra med en vilodag ;). Jag har ju ändå tränat varje dag sen i södags.... Innan dess hade jag ju vilodag i 3 månader så 1 dag är inga problem, bara jag tar mig ut idag :). Grannen ringde igår och frågade om jag kunde hämta dottern i Hånger (världens ände) och självklart ställer jag upp på det. Så när jag kom hem så började det bli mörkt och då är Zelda mörkrädd (för jag kan ju absolut inte gå själv).

Så frågan är vad ska jag göra idag? Springa, gå, pass på gymmet eller varför inte lyfta skrot! Ge mig gärna förslag! Blir väldigt ofta less på att göra samma sak eller springa på samma ställe vilket jag inte förstår. Tycker det borde va bra och få en "vana". Så hjälp mig, vad ska jag träna idag?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Dammsuga? Damma.. Perfekt om det är klart när jag kommer hem.. hihi

2010-05-07 @ 13:19:55
Postat av: Sarah

Haha läser du mina tutorials då och lär mig sen :D. Då lovar jag att det är skinande rent när du kommer hem!

2010-05-07 @ 13:27:57
URL: http://sarahkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0