Shit Pommes!!!

Den amerikanska tränings gurun Ashley Mahaffey kommer ringa mig på skype ikväll! Cheeses hur overkligt känns inte det! Plus att hon gör det gratis!!! Helt otroligt att någon lägger ner så mycket egen tid utan att ta betalt bara för att hon vill! Ashley är med i projektet "skinny jeans". Vi ska prata om hur man ska lägga upp träning och ätning. Frågan är vad som komma skall efter min första tränings övning som du ser på filmklippet nedan. Grymt jobbig! Kan säga direkt att min rumpa vägde lite mer än hennes rumpa... och musklerna är mindre här så det såg inte så graciöst ut som för henne. :D Det är faktiskt så att jag tänkter lite shit vad har jag nu ställt till med. Men vem vet det kanske blir något bra av detta med. Hon har tränat allt från atleter, kändisar, feta till de som jag inte går ner i vikt vad de än gör. Hon använder sig av träning, mental träning och naturligtvis ger en bra kost. Kosten är snarlik den jag redan äter så där är jag ju en bra bit på väg ändå. Däremot kör de med något som de kallar 80 - 20. Där man skall äta bra 80% och använda de 20% till att sväva ut om man vill. Det vet jag dock inte om jag klara.. än iallafall!

Ja vi får ser hur detta går. Men det känns både stort, lite skrämmande och lite overkligt. Men jag får nog se till att ha mascara på mig ändå haha. "Skype med bild"

Jag bifogar bild på henne men du kan även söka på youtube.com. Hon är mamma och har supermycket för sig ändå. Hennes hemsida är http://ashleymahaffey.com/
Jag är impad!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0