Vad jag är less på dåliga tvättmaskiner....

Idag har jag haft tvättdag, inget konstigt i det. Men när man slänger in typ alla mörka kläder i en maskin som inte verkar funka som den ska blir man sur. Förra gången jag tvättade så slutade båda att fungera. Idag var problemet ett annat. Jag innser när jag torkat dem att alla svarta kläder är gråa!!! Tänkte inte så mycket på det när jag tog ut dem. Men slängde in en tvätt efter med handdukar och en badrumsmatta. När den maskinen var färdig (trodde jag) så öppnar jag luckan och får en dunder puff med ånga emot mig. Det är alltså så varmt inne i trumman som det normalt brukar vara i en torktummlare!!! Plus att handukarna fortfarande har fullt med tvättmedel i sig och har inte cetrifugerat överhuvudtaget!! Jävla dynga!! Så det var ju bara att slänga in dem igen och förska ta mig till sköljprogrammet och göra om halva tvättningen! Sen att tvättmaskinerna är från tidigt 90 tal det är ingen som reagerar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0