Plötsligt händer det...

Ja det är inte dåligt vad turen klungar ihop sig! Köpte en triss för några dagar sedan som legat och bränt i plånboken några dagar. På den vann jag 25kr x 2, så det blev 2 nya lotter. På de vann jag 25 kr x2 + 1000 kr x 2. Så det blev pengar + 2 nya lotter. På de vann jag 25 kr x 2, vilket blev 2 nya lotter. Men nu börjar det nog minska för nu vann jag bara 25 kr, så det blir en ny lott igen.=D Frågan är om det är den turen jag kommer ha för resten av mitt liv när det gäller triss.

Känndes rätt bra på grund av att resten går sådär i mitt liv igen. Tentan ser inte ljus ut imorgon. Men jag väntar in förra tenta svaret. Det hänger på den om jag ska få fortsätta till hösten eller måste ta ett halvårs paus.
Å min mage håller på att krascha igen. Ringde kirurgen som sa till mig att jag inte hade varit där sen 2005 och måste gå via vårdcentralen och förmodligen börja om med mina ohumana tester igen. Frågan är om man får åka skytte trafik tilll Linköping igen då. Det vet jag inte om jag orkar... Men samtidigt mår jag ju skit som det är. Jag blir trött, orkeslös, har magknip och blir ett monster! Fan fan fan Jag har inte tid med sånt här. Plus att cykeln måste in på lagning igen...

Ja ja strunt i det nu! Nu ska jag äta frukost och tenta plugga hela dagen så sånna pettitesser får vi ta någon annan gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0