Varför kan inte jag bli pigg av kaffe? Kan...

img_7051 (MMS)

Varför kan inte jag bli pigg av kaffe? Kan man komma ifrån pluggandet så fort som under en sommar?! Jag satte mig i biblioteket vid 9 och det ända jag åstadkommit är att läsa lite instruktioner och 4 sidor av 20 i en bok... Jag vet inte vad jag läser, ögonen är tunga och jag börjar frysa.. Frustrerande helt klart! Jag ska på föreläsning vid halv 1 och vid 15 ska jag träffa min grupp och då läst boken plus ett häfte och en artikel hur 17 ska jag göra det när ögonen lixom både vibrerar av någon konstig trötthet och vägrar vilja fokusera eller hålla sig uppe.... Suck


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jobbigt läge. Men det klarar du! :-)



Sorry för att ha gjort din morgon till en mörk fläck.



Förhoppningsvis är bilen glad snart igen!



Ha en bra dag!



Kram Andreas

2010-08-31 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0