Julia har blivit STOR!!!

Jag och M har precis lämnat av Julia på hennes blivande skola för inskolning. Hon hade fjärilar i magen kan jag lova. Julia tyckte ändå att hon var tillräkligt stor att få göra detta själv utan mamma och pappa häckandes på skolan. :D Som mamma vill man ju faktiskt vara med så jag fick förhandla mig till att vi fick följa med in och va där en liten stund. Efter samlingen fick de var sin penna, sudd och papper för att rita av sitt egna ansikte. Ja då ville hon klara sig själv och skickade iväg oss. Tänk om man kunde få vara en liten fluga sittandes på väggen och ändå få vara med en liten smula. :D Det hade varit något det! Men det är ju klart att hon måste få bli stor med även om hon alltid kommer vara min lilla tjej!


Kommentarer
Postat av: Emms

Åh så kul!!! Hon har blivit såååå stor nu! :) Ska bli så kul att se er allihopa... Bara en o en halv vecka kvar!!! :)

2010-05-24 @ 13:40:44
URL: http://littlemisssnowball.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja det ska bli super att få träffa alla :D

2010-05-24 @ 14:57:59
URL: http://sarahkarlstrom.blogg.se/
Postat av: uffe puffe

Lycka till i skolan julia, hoppas du får roligt.

puss

morfar

2010-05-25 @ 04:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0