Igår sket det sig... totalt

Här har jag klarat mig utan godis (nästan) i två månader och så kommer A på den ljusa iden att vi ska ha lite "lördags mys" med barnen och titta på shrek 3. Vilket han kommer hem den chips, ostbågar, stor bland påse med godis och en stor chokladkaka... Naturligtvis blev det ingen träning igår heller vilket jag fick känna av i form av huvudvärk och syn-bortfall. Plus att jag dök ner med full kraft i dessa skålar och frossade nog igen dessa två månader... Fy skäms på mig!! Fan jag har verkligen ingen karaktär och när träningen inte varit på topp är det ännu lättare att falla dit. Jag faller inte dit lite, utan jag faller dit så mycket det går när jag väl gör det :( fan fan fan Nu kommer jag ha socker cravings i flera dagar så nu gäller det att hålla hårt i tyglarna för att komma tillbaka upp på spåret igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0