Dagens mumma!! :D

Idag var en jobbig dag! Jag är grymt sötsugen och giviktkoll börjar dra ner mina portioner villket har gjort mig grymt lättretlig idag. Stackars mina barn som får stå ut med en monster mamma som jag! Men vi har iallafall lyckats utföra några nyttiga saker idag.
Men till saken som var så mummsig :) Jag vispade upp lite 1 dl grädde och la i ca 1 dl hallon och strödde på lite linfrön (gi sänkande). Men tyckte det smakade tråkigt så jag la i lite hermesetas strö (nästan det enda som är godkänt i sötningsmedelträsket). Å nu blev det helt himmelskt!! :) Så nu ska jag och barnen cykla iväg till lekplatsen och leka av oss lite och få lite frisk luft på köpet! Hur låter det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0