Ja det blev ju billigt....

Min dotter är lite kräsen när det gäller kläder kan man säga... Nu är inte jag sådan som köper det hon vill ha hela tiden heller men ibland behöver man nya kläder då man växer som ett ogräs.. Så jag bestämmer mig för att ge dottern efter några butiks besök, utan något som helst vill-ha begär från dottern en H&M barn katalog vilket resulterade i, några sträck (kanske) som var överstrukna.... Vad jag minns från min egna barndom så kryssade jag nog i det mesta så då va det bara för min mamma att välja och vraka... Men men vi är olika och det blir ju desto billigare för mig =D. Det enda negativa är ju att det kan bli en aning kallt i höst för våran lilla sexåring! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0