Nähä..

Man kanske ska försöka ta sig runt osudden idag...? Varför är det alltid så när jag funderar på något i motionsväg så börjar det spöregna...? I och för sig så har jag hört att det inte finns något dåligt väder bara dåliga kläder... så bara att ta sig ut.. lite senare ;) + att jag ska göra mina övningar som jag faktiskt är inne på dag 9 idag och jag börjar faktiskt känna lite träningsverk :D. Jag känner också mina nack och ryggmusklers ovilja att slappna av... Jag har ju stretchat musklerna varje dag i 9 dagar nu och får mer och mer ont. Alltså inte ont som att jag töjt för mycket utan mer spänd precis som de inte vill släppa efter. När jag var ute och gick igår fick jag som kramp i musklerna runt lungorna så jag lixom fick gå och djup andas för att sträcka ut muskeln igen. Hmm jaja det släpper nog snart, gäller nog bara att vara lite mer envis än musklerna bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0