Cykeltur

Så där nu har jag dammat av min cykel. Vi har precis kommit tillbaka från en cykeltur till Fryele. Det är verkligen fint när allt är grönt och gult och himlen är blå. Då kan jag ta att jag kommer bli dunder allergisk när jag kommer hem. Rasmus blev lite trött på resan och somnade bakom mig så han nästan tippade ur. Men som tur är så sitter han ju fast i stolen. Susanne följde med oss idag med. Hon fick låna min gamla skeppshult cykel utan växlar :D. Vilket jag efter halva resan fick cykla på själv för hon tyckte hennes rumpa domnade.... Jaja det var ju lite nostalgi :) Tror helt klart att det var för att hon va lite avis på mig och min röda cykel och inget annat ;)
vs (typ denna modellen fast en skeppshult) :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Skeppshult "Stålhäst" Konstruerad av Judas..

2010-07-11 @ 20:41:39
Postat av: Ewy

Är det den gröna cykeln som du hade i sollefteå??? Den som gjorde "bomärken" på tv bänken under flytten???

2010-07-11 @ 22:35:00
Postat av: Sarah

Nej den försvann men jag köpte en begagnad för något år sedan. En lila skeppshult i denna stilen med 3 växlar. Växlarna finns inte längre då vajern är av :)

2010-07-12 @ 02:36:40
URL: http://sarahkarlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0