Surt att det är sommar.... Just nu vill jag gilla sommaren men det är lite svårt ibland...

Går här med världens allergi... går på pencilin som inte verkar vilja fungera... Min tunga är sedan en vecka tillbaka uppblåst som en ballong... jag har afte i hela munnen inkl. svalg. Herpes i näsan och svinis på läppen... Mina läppar svullnar upp titt som tätt då resten av allergin i näsan och ögonen inte kan reagera mer.... Sjukt trött hela tiden och pratar som jag skulle ha en strumpa instoppad i käften... När är betapred ok att ta är ju frågan....

Plus att jag helt har tappat behärskningen och konsumerar kolhydrater som aldrig förr.... ingen motion då jag inte kan vara ute.. suck livet är härligt ibland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0