Bella har tagit studenten!! Grattis!!

Här kommer lite bilder från min lilla syster Bellas student i Uppsala! :)
Stressad fest fixare och mamma. :D
Stressad fest fixare och mamma :D
Nästan alla barnen :D
Den glada studenten!!
Jag kommer med mer bilder tids nog på Studenten Bella i mössa. Ligger dock på min kamera som är nerpackad :D
Tyvärr tar inte min iPhone så bra fart bilder, där av att de är suddiga.
Mamma stod uppe mitt i natten och lagade paj för att hon ville att de skulle vara färska vid servering... :D
Moster Mia med mammas vän Christelles ena nakenhund Zelda :D Det roliga var att Christelle hade en dotter på snart 6 år som hette Julia och en liten hund som hette Zelda! Mycket bra val på namn tycker jag ;)
Mamma och Stephans hund Muffin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0