Min mail är fulll....

Om det är någon som försökt skickat mail till min [email protected] så funkar den inte som den ska. Får meddelande om att den är full och de mail som skickas till den studsar tillbaka. Något är det som inte fungerar mellan mitt mailprogram och mailservern och jag kommer inte in.... Hmm problemet skall lösas men det kanske tar någon dag till! Men bara så ni vet om ni försökt att maila mig. Använd min alternativ mail istället som är [email protected].


Kram på er och så får ni ha en fortsatt fin midsommarhelg! Nu ska jag ut i solen igen ;)


Kommentarer
Postat av: timmi

asum med sol D:

2010-06-27 @ 15:16:05
URL: http://meandthemovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0