Rasmus bara skrek

Ikväll strax innan vi skulle kvällsfika började Rasmus gråta och vad han grät sen.... Han va såå trött han orkade knappt hålla ögonen öppna stackarn. Men han ville äta, så medan han klängde, kramades, grät, snörvlande så kunde jag peta i honom lite korv med bröd som tur var.
När han skulle sova så bara vägrade han ta av sig Julias gamla baddräkt som ni kan se på bilden här nedanför ;). Tillslut fick vi av honom den men då skulle han promt ha pyjamas! Så jag lät honom hämta en pyjamas då. Då kommer den lilla killen med en flanell pyjamas :D Jaja han blev ju lugn iallafall så han fick hållas.


Nu blir det sova för mig med för imorgon så blir det ett nytt försök på grötbullar. Helt otroligt, grötbullar är ett bröd som sägs vara ett av de lättaste att baka... Jag har bakat de 2 gånger och inte lyckats än.... Som sagt imorgon blir det nya försök :) Barnen gillar det iallafall!
Sov så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0