Idag...

Idag har jag faktiskt varit rätt duktig efter många dagar av otroligt ointresse för skolan. Jag stannade till och med kvar i skolan för att plugga till provet på fredag utan datorn. Dock synd om er som läser här hehe.

Sen har jag även tränat!! Wow jag kan säga att jag har varit utan i 2 dagar då jag inte kunde röra mig efter förra passet. Men idag tog jag tag i det igen. Jag körde 5 min hopprep sedan de 3 "skinny jeans" övningarna  plus att jag gjorde plankan mot en stol i 1x3 min. Sedan avslutade jag med 5 min hopprep. Så lite nytta har jag faktiskt gjort idag. Kors i taket och ta i trä och tvi tvi tvi va det nu va man skulle säga. Men jag får gardera mig. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0