Ni kanske vill veta hur det gick med intervjun...

Nu förstår jag varför denna människa kan göra saker gratis.... Det är nämligen så att jag är uppskriven på en mailinglista som kallas (gratis varianten av projektet) "skinny jeans" plus att jag har haft ett samtal med henne på skype. Vi missuppfattade varandra lite... Hon berättar om ett program hon skall köra om några veckor som jag tycker verkade intressant. Jag frågade vad kalaset skulle kosta. Hon räknade och konventerade lite och till slut säger hon 3500 sek. Ok säger jag som tycker det lät  lite dyrt men med tanke på att det är rabatt där ord. pris är 5000 :-. Men visst det är vad det skulle kosta på gymet med. 12v heltidshjälp med allt träning, kost och psyke + TRX utrustning så då tyckte jag det kändes rimligt. Jag som fyller år snart fick en del i födelsedagspressent av min kära styvfar.
Problemet kommer när jag skall betala. Jag betalar och hon ringer mig via skype och säger att jag betalat för lite pengar.... Jag som litar till fullo på detta blir lite fundersam! Visst lät det FÖR bra för mig.. Men det visar sig att kursen går på hela 3500 us dollar!! Vilket i runda slängar blir en 26 000 :-. Så nu fick jag tillbaka mina pengar och allt är tillbaka som det ska. :) Trist för det hade varit världens chans, men aldrig för den summan! Så nu funderar jag om man skall köpa TRX ändå och använda sig av deras egna träningstips och youtube som är överöst med clip. Så frågan är hur man skall göra. Mer än att bli skuld fri från min käre styv far förstås. Förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0