Bakslag idag?

Jag tycker jag har skött mig helt outstanding med maten. Jag har hållit mig på mina staplar och skrivit upp ALLT jag stoppat i munnen. Men ändå har jag gått upp nästan 1 kg på ett par dagar!!! Men vad är det man säger håll ut så kommer det... Jaja håller väll ut då men fy vad irriterande. Kan det inte gå  lika snabbt nu som de gjorde de första veckorna?! Dåligt tycker jag... jag vill ju att det ska vara fixat nu helst igår! Jaja mitt största problem. Men va fan det har ju ändå tagit några år att bygga denna vakra hydda.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bara kämpa på! Gör du som jag och springer och "småväger" dig hela tiden? Hopplöst! haha! Ena dagen har man gått upp 1 kg andra dagen väger man 1,5 kg mindre! :)

2011-03-22 @ 18:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0