Jag börjar bli gammal...

Efter otrolig trevlig middag igår med girlsen så gick vi ut till Harrys vilket vi kunde skippat för där gick det inte att prata med varandra. Ljud nivån var helt otroligt jobbig. Jag var helt hes efter jag försökt mingla lite. Å inte hade de vin i baren heller så det fick bli en kolhydratsbomb i form av öl istället. Tillräckligt full för att dansa va vi inte heller. Men några kända ansikten mötte jag iallafall det va roligt jag som har blivit en liten erimit i mitt egna hem haha. Sen var det  ju sjukt dyrt för att vara inne på Harrys i två timmar. Bara inträdet kostade 120 kr!! Är inte det helt sjukt. På grund av det idiotiska priset hade de inte växel heller till de som precis kommit från bankomaten. Jag höll ju knappt på att komma in när jag kom där med min 500 kr sedel.... Dåligt men då kom ängeln Marit Lundin till min räddning!! Tack tjejen! :)

Men idag är jag inte kry alltså. Efter att inte äns varit lite salongsberusad efter vi hade slevat i oss massa mat och efterrätt, men dåligt ska man må ändå. Det var tider det när man kunde bli as kalas och inte äns känna av det dan efter. Plus att jag hade ont i benen hela kvällen som kändes som växtvärk!? Vilket resulterade i att jag har fått kramp i benen idag haha är inte det ett ålderstecken om något!! Usch, för kroppslig nedbrytning. Annars är det rätt skönt och vara snart 30 då man ändå fått lite perskektiv på livet.

Nä nu blir det läsa lite så jag inte kommer efter alldeles för mycket, kl är ju ändå halv 1. Kul att träffa alla igår iallafall =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0