Nationella kvinnodagen + fettisdag Vad blir deet?

Ok inga utsvävningar nu så jag faller dit. Höll en chokladkaka i handen härom dagen med 75% cacao men la tillbaka den efter neagara fallet i munnen startat. Jag måste inse att minsta lilla snedsteg kan få mig att ligga som en forntida grekisk guddinna och bara frossa i alla goda kolisar. Näpp been there done that... det funkar inte för mig!! Thats it!! Ingen jävla semla idag heller för då är det kört. Så var det förra semeldagen då jag intalade mig va fan det är ju bara semel dag en gång per år. Haha vilket hån! Det är ju bara 2 april en gång per år också, vad ska vi äta då, eller varför inte 9 mars? När man ändå startat gårdagen med en semla, då blir det ju bara bakismat eller? Jaja ska gå och ta mig en burk makrill i tomatsås och 2 ägg för det är jag värd!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0